معرفی قسمت های مختلف نود 32
معرفی قسمت های مختلف نود 32
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392
بازديد : 161
نويسنده : Ali.f4R

با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز

در این مطلب قصد داریم به صورت اجمالی ، در مورد قسمت های مختلف آنتی ویروس نود 32 توضیح دهیم . در این مطلب قصد داریم با نما و ظاهر کلی نرم افزار نود 32 ، آشنا بشیم .

ما فرض رو بر این میذاریم که شما نرم افزار رو نصب کردید . در سمت راست ، پایین ویندوز ، در قسمت taskbar ، آیکون سبز یا آبی رنگ و یا قرمز وجود دارد که مربوط به آنتی ویروس نود 32 می باشد . بر روی آن دوبار کلیک کنید تا نرم افزار برای شما اجرا شود . بعد از باز شدن برنامه نود 32 ، شما یک نمایی مثل شکل زیر رو می بینید .

 

اگر بخواهیم نمای نود 32 رو براتون تقسیم کنیم ، می شود به دو بخش تقسیم کرد . بخش اول ، سمت چپ برنامه که بخش نمادی برنامه نود 32 هست و بخش دوم برنامه که سمت راست هست و عمده برنامه رو تشکیل می دهد .

با کلیک بر روی نمادهای سمت چپ برنامه می توانید به قسمت های مختلف با توجه به تنظیمات مربوط به نماد ، دسترسی داشته باشید و این محصول شرکت eset رو کنترل کنید .

اگر بخواهیم در مورد نمادها توضیح دهیم . اولین نمادی که به چشم می خورد ، نماد home می باشد که درسمت راست این نماد ، وضیعت کلی نود 32 شما رو نشان می دهد . این بخش ، بخش اصلی برنامه می باشد .

در این بخش وضعیت آپدیت نود 32 رو مشاهده خواهید کرد ، مثلا می توانید از زمان انقضاء یوزر و پسورد نود 32 خود مطلع شوید یا می توانید از نسخه پایگاه داده آپدیت نود 32 مطلع شوید .

قسمت بعدی ، computer scan می باشد . scan به معنی پویش رایانه ای می باشد . زمانی که شما می خواهید سیستم خود رو از کرم ها و ویروس ها و تهدیدات مخرب پاکسازی کنید باید کامپیوتر رو توسط آنتی ویروس اسکن کنید . با کلیک بر روی این نماد ، در سمت راست ، چند گزینه خواهید داشت .

Smart scan : توسط این گزینه ، نود 32 تمام سیستم شما رو اسکن می کنه . تمام مسیرهایی که احتمال قرارگیری ویروس می باشد به طور کامل اسکن می شود . این نوع اسکن ، زمان زیادی رو دربر میگیره .

قسمت بعدی ، custom scan می باشد که توسط این بخش می توانید مسیرهایی رو که قصد اسکن کردن اون ها رو دارید به آنتی ویروس نود 32 معرفی کنید .

 

گزینه دیگه ، Repeat last scan هست ، به این معنی که آخرین عمل اسکن رو دوباره انجام بده .

گزینه دیگه ، Removable media scan هست ، به این معنی که فلش ، دی وی دی و سی دی رو توسط این قسمت اسکن می کنید .

قسمت بعدی ، نماد update  هست . این بخش ، مربوط به آپدیت نود 32 هست ، توسط این بخش می توانید آنتی ویروس خود رو به روزرسانی کنید.

آپدیت آنتی ویروس نود 32 و هر نرم افزار امنیتی دیگر ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هست زیرا اگر آنتی ویروس شما آپدیت نباشد ، کارایی مناسب رو در مقابل جدیدترین ویروس ها ندارد .

خوشبختانه ، بروزرسانی آنتی ویروس نود 32 هم نسخه antivirus nod32 و هم نسخه eset smart security به راحتی امکان پذیر هست و خوشبختانه یوزر و پسورد نود 32 هم ، فراوان در اینترنت یافت می شود .

با کلیک بر روی نماد update ، در سمت راست گزینه هایی برای شما نمایان می شود . یک گزینه Update now وجود دارد که برای آپدیت آنتی ویروس خود باید از آن استفاده کنید که البته نود 32 به صورت اتوماتیک بروزرسانی می شود .این بخش چند گزینه ریز هم دارد .

Last successful update  : آخرین بروزرسانی موفقیت آمیز

Virus signature database version  : تاریخ و نسخه آخرین پایگاه داده مربوط به آپدیت

بخش بعدی ، بخش setup  هست که بعدا به طور کامل توضیح خواهیم داد .

بخش tools هم بعدا توضیح داده خواهد شد .

بخش آخر هم مربوط به نماد help and support می باشد . در این بخش به اطلاعات و آموزش های مختلف در مورد آنتی ویروس نود 32 دسترسی خواهید داشت .






مطالب مرتبط با اين پست
.



مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








كد ساعت

قالب وبلاگ

.